Компанія «Гутман Кран»
logo

+38 (050) 381-52-70

info@gutman.com.ua

Стислі терміни виробництваВисокі стандарти якості

Тельфери канатні електричні DRH

Електричний канатний таль у фіксованій конфігурації

Переваги системи:

  • Це універсальна базова конфігурація з фіксуючими рим-болтами, які дозволяють закріпити підйомник DRH на рамі як двобалочний візок або у підвісному виконанні.
  • Виготовлений з модульних компонентів.
  • Основні компоненти (двигун, редуктор, канатний барабан) зібрані в коаксіальну лінію за допомогою високоміцних болтових з’єднань, щоб гарантувати максимальне використання ходу гака та мінімальні габаритні розміри корпусу підйомника.
  • Кожне з’єднання можна перевірити та має запобіжні гайки, що самозатягуються.
  • Сервісна група ФЕМ 1Ам, 2м і 3м: вантажопідйомність від 800 до 20 000 кг. з підйомниками 2 і 4 канатні пад.
  • Сервісна група ФЕМ ФЕМ 1Бм, 1Ам, 2м: вантажопідйомність від 25 000 до 50 000 кг. з підйомниками 6 і 8 канатні пад.
  • Висота підйому від 4 м до 58 м.
  • Коаксіальний редуктор з трьома ступенями редукції та конічним двигуном із самогальмуванням, ступінь захисту IP55, клас ізоляції F, стандартно комплектується термозондом.
  • Стандартна напруга живлення трифазна 400 В-50 Гц. (Напруга та частота, що відрізняються від стандартних, доступні за запитом)
  • Рівень шуму менше 85 дБ (А).
  • Пластиковий захисний дах над барабаном підйомника типу «C», «N» і «L» поставляється стандартно.
  • Електромеханічний пристрій перевантаження входить до стандартної комплектації.
детальніше згорнути

Електричний канатний підйомник у конфігурації зі звичайою висотою або візком DST/N/S

Переваги системи:

  • Підйомник з тими ж характеристиками, що й у стаціонарному виконанні
  • Максимальна вантажопідйомність до 20 000 кг, мотузка 2 і 4
  • Підйомник підвішений і змонтований на візку, який проходить по нижній полці балки
  • Візок також доступний у шарнірній версії для руху на кривих
  • Візок має опорні штанги з круглим поперечним перерізом, які підтримують підйомник за допомогою шарнірної підвіски.
  • Візок складається з вузла направляючого колеса та вузла ведучого колеса, обидва мають два колеса, виготовлені з штампованої сталі та встановлені на сферичних підшипниках, які постійно змащуються.
  • Колеса ведучого колісного вузла зустрічні, мають коронну шестерню і з'єднані трансмісійною балкою.
  • Двигун візка конічний, самогальмівний, прогресивного пуску і може поставлятися:
  • 1 швидкість руху 8 м/хв або 10 м/хв або 16 м/хв або 20 м/хв
  • 2 швидкість руху 16/4 м/хв або 20/5 м/хв
  • Редуктор виконаний з шестернями з гвинтоподібними зубцями, які постійно змащуються в масляній ванні.
детальніше згорнути

Електричний канатний таль у конфігурації з монорейковим візком DST/R з низькою висотою

Переваги системи:

  • Підйомник з тими ж характеристиками, що й у стаціонарному виконанні
  • Максимальна вантажопідйомність до 20 000 кг, мотузка 2 і 4
  • Підйомник встановлюється на візок, який проходить по нижній полці балки.
  • Опорні штанги з круглим поперечним перерізом, які підтримують підйомник у положенні.
  • Противага на опорній штанзі, щоб збалансувати ексцентричну вагу підйомника.
  • Візок складається з вузла направляючого колеса та вузла ведучого колеса, обидва мають два колеса, виготовлені з штампованої сталі та встановлені на сферичних підшипниках, які постійно змащуються.
  • Колеса ведучого колісного вузла зустрічні, мають коронну шестерню і з'єднані трансмісійною балкою.
  • Сталеві опорні пластини регулюються вздовж штанги та мають пристрій проти сходу з рейок.
  • Двигун візка конічний, самогальмівний, прогресивного пуску і може поставлятися:
  • 1 швидкість руху 8 м/хв або 10 м/хв або 16 м/хв або 20 м/хв
  • 2 швидкість руху 16/4 м/хв або 20/5 м/хв
  • Редуктор виконаний з шестернями з гвинтоподібними зубцями, які постійно змащуються в масляній ванні.
детальніше згорнути

Електричний канатний таль у конфігурації з двобалковим візком DRT

Переваги системи:

  • Сам підйомник має ті ж характеристики, що і стаціонарне виконання
  • Максимальна вантажопідйомність 20 000 кг для підйомників. 2 або 4 каната з прольотом візка з двома балками 1000 мм або 1200 мм.
  • Максимальна вантажопідйомність 50 000 кг для підйомників 6 (32 т.) або 8 (40 т.) канатних перепадів з подвійним балковим візком з прольотом 1400 мм або 2240 мм або 2800 мм
  • Електричні подвійні балкові візки рухаються по рейках, встановлених на підкранових балках, що забезпечує максимальний шлях гака.
  • Підйомник може бути встановлений на верхній частині візка або підвішений, він також може бути встановлений у поперечному положенні щодо балок крана
  • Рама візка виготовлена зі сталі, а колеса два ведучих і два опорних.
  • Колеса, спресовані з вуглецевої сталі, обертаються на постійно змащених підшипниках.
  • Візок має пристрій для сходження з рейок.
  • Двигун візка конічний, самогальмівний, прогресивного пуску і може поставлятися:
  • 1 швидкість руху 8 м/хв або 10 м/хв або 16 м/хв або 20 м/хв
  • 2 швидкість руху 16/4 м/хв або 20/5 м/хв
  • Редуктор виконаний із шестернями з гвинтоподібними зубами.
  • Електричні кінцеві вимикачі ходу доступні за запитом.
детальніше згорнути