Тельфери канатні електричні DRH
Електричний канатний таль у фіксованій конфігурації
Переваги системи:
- Це універсальна базова конфігурація з фіксуючими рим-болтами, які дозволяють закріпити підйомник DRH на рамі як двобалочний візок або у підвісному виконанні.
- Виготовлений з модульних компонентів.
- Основні компоненти (двигун, редуктор, канатний барабан) зібрані в коаксіальну лінію за допомогою високоміцних болтових з’єднань, щоб гарантувати максимальне використання ходу гака та мінімальні габаритні розміри корпусу підйомника.
- Кожне з’єднання можна перевірити та має запобіжні гайки, що самозатягуються.
- Сервісна група ФЕМ 1Ам, 2м і 3м: вантажопідйомність від 800 до 20 000 кг. з підйомниками 2 і 4 канатні пад.
- Сервісна група ФЕМ ФЕМ 1Бм, 1Ам, 2м: вантажопідйомність від 25 000 до 50 000 кг. з підйомниками 6 і 8 канатні пад.
- Висота підйому від 4 м до 58 м.
- Коаксіальний редуктор з трьома ступенями редукції та конічним двигуном із самогальмуванням, ступінь захисту IP55, клас ізоляції F, стандартно комплектується термозондом.
- Стандартна напруга живлення трифазна 400 В-50 Гц. (Напруга та частота, що відрізняються від стандартних, доступні за запитом)
- Рівень шуму менше 85 дБ (А).
- Пластиковий захисний дах над барабаном підйомника типу «C», «N» і «L» поставляється стандартно.
- Електромеханічний пристрій перевантаження входить до стандартної комплектації.
Електричний канатний підйомник у конфігурації зі звичайою висотою або візком DST/N/S
Переваги системи:
- Підйомник з тими ж характеристиками, що й у стаціонарному виконанні
- Максимальна вантажопідйомність до 20 000 кг, мотузка 2 і 4
- Підйомник підвішений і змонтований на візку, який проходить по нижній полці балки
- Візок також доступний у шарнірній версії для руху на кривих
- Візок має опорні штанги з круглим поперечним перерізом, які підтримують підйомник за допомогою шарнірної підвіски.
- Візок складається з вузла направляючого колеса та вузла ведучого колеса, обидва мають два колеса, виготовлені з штампованої сталі та встановлені на сферичних підшипниках, які постійно змащуються.
- Колеса ведучого колісного вузла зустрічні, мають коронну шестерню і з'єднані трансмісійною балкою.
- Двигун візка конічний, самогальмівний, прогресивного пуску і може поставлятися:
- 1 швидкість руху 8 м/хв або 10 м/хв або 16 м/хв або 20 м/хв
- 2 швидкість руху 16/4 м/хв або 20/5 м/хв
- Редуктор виконаний з шестернями з гвинтоподібними зубцями, які постійно змащуються в масляній ванні.
Електричний канатний таль у конфігурації з монорейковим візком DST/R з низькою висотою
Переваги системи:
- Підйомник з тими ж характеристиками, що й у стаціонарному виконанні
- Максимальна вантажопідйомність до 20 000 кг, мотузка 2 і 4
- Підйомник встановлюється на візок, який проходить по нижній полці балки.
- Опорні штанги з круглим поперечним перерізом, які підтримують підйомник у положенні.
- Противага на опорній штанзі, щоб збалансувати ексцентричну вагу підйомника.
- Візок складається з вузла направляючого колеса та вузла ведучого колеса, обидва мають два колеса, виготовлені з штампованої сталі та встановлені на сферичних підшипниках, які постійно змащуються.
- Колеса ведучого колісного вузла зустрічні, мають коронну шестерню і з'єднані трансмісійною балкою.
- Сталеві опорні пластини регулюються вздовж штанги та мають пристрій проти сходу з рейок.
- Двигун візка конічний, самогальмівний, прогресивного пуску і може поставлятися:
- 1 швидкість руху 8 м/хв або 10 м/хв або 16 м/хв або 20 м/хв
- 2 швидкість руху 16/4 м/хв або 20/5 м/хв
- Редуктор виконаний з шестернями з гвинтоподібними зубцями, які постійно змащуються в масляній ванні.
Електричний канатний таль у конфігурації з двобалковим візком DRT
Переваги системи:
- Сам підйомник має ті ж характеристики, що і стаціонарне виконання
- Максимальна вантажопідйомність 20 000 кг для підйомників. 2 або 4 каната з прольотом візка з двома балками 1000 мм або 1200 мм.
- Максимальна вантажопідйомність 50 000 кг для підйомників 6 (32 т.) або 8 (40 т.) канатних перепадів з подвійним балковим візком з прольотом 1400 мм або 2240 мм або 2800 мм
- Електричні подвійні балкові візки рухаються по рейках, встановлених на підкранових балках, що забезпечує максимальний шлях гака.
- Підйомник може бути встановлений на верхній частині візка або підвішений, він також може бути встановлений у поперечному положенні щодо балок крана
- Рама візка виготовлена зі сталі, а колеса два ведучих і два опорних.
- Колеса, спресовані з вуглецевої сталі, обертаються на постійно змащених підшипниках.
- Візок має пристрій для сходження з рейок.
- Двигун візка конічний, самогальмівний, прогресивного пуску і може поставлятися:
- 1 швидкість руху 8 м/хв або 10 м/хв або 16 м/хв або 20 м/хв
- 2 швидкість руху 16/4 м/хв або 20/5 м/хв
- Редуктор виконаний із шестернями з гвинтоподібними зубами.
- Електричні кінцеві вимикачі ходу доступні за запитом.