Компанія «Гутман Кран»
logo

+38 (050) 381-52-70

info@gutman.com.ua

Стислі терміни виробництваВисокі стандарти якості

Кабельний токопідвід типу FESTOON (фестун)

1.1. За тросу (струні) між двома кронштейнами
Найбільш простий за конструкцією бюджетний. Оптимально застосовувати для кран балок, тельферів (талів) на довжину переміщення до 40м.

1.1.1 На кільцевих підвісах
Підвіси ковзають по натягнутому тросу або дроті (струні) за рахунок звареного металевого кільця, затиск кабелю забезпечується хомутами. Максимальне навантаження на підвіс 10 кг.

 

1.1.2 На кабельних візках


Кабельні візки дозволяють зменшити опір переміщенню кабельної гірлянди і збільшити термін служби троса (струни). Завдяки своїй конструкції дозволяють транспортувати «гірлянду» з декількох кабелів. Є кабельні візки виконані з вимогами до устаткування у вибухонебезпечному виконання. Навантаження на одну візок по тросу (струні) до 30 кг.

1.2. На кабельних візках по С-образному профілю


Кабельний токопідвід для крана (тельфера) по С- образному профілю, всередині якого переміщаються візки з кабелем дозволяють збільшити максимальну довжину переміщених обладнання до 100-120м. Такий токоподвод зручний при монтажі, оскільки його елементи швидко збираються і регулюються без застосування зварювання. Елементи токоподвода оцинковані, що дозволяє його застосовувати на відкритому повітрі і в умовах підвищеної вологості.

1.3. На кабельних візках по ромбовидної профілем

Кабельний токоподвод по ромбовидної профілем дозволяють обслуговувати різні по конфігурації траєкторії руху устаткування.

1.4. На кабельних візках по двотавру (траєкторія може бути криволінійної)

Використання такого кабельного візока необхідно при важких умовах експлуатації  обладнання. Система кабельного токопідвода по двотаврової балці може бути укомплектована перевантажувачем, козловим краном, мостовим краном та іншим обладнаннм для інтенсивної роботи. Застосування можливе на відкритому повітрі, морському кліматі, агресивних середовищах. Важлива перевага даної системи - немає провисання вантажного троса, висока надійність і велика несуча здатність кожного візка.