Головною особливістю мостових кранів такого типу є автоматизований поворот вантажозахоплювального органа, а, отже, і самого вантажу за допомогою поворотної кранового візка. Верхня частина поворотного візка складається з рами, на майданчику якої змонтований механізм підйому і управління вантажозахватним пристроєм. Рама нижній частині візка має ходові колеса, якими візок спирається на рейки моста і механізм пересування. Поворотна частина візка спирається на кругової рейок нижньої рами трьома ходовими колесами, одне з яких приводное. При цьому обертання візка може бути повноповоротним, що забезпечує необмежену кількість оборотів в одну сторону або неповоротним (до 370 °), а обертання вантажу може бути співвісним і ексцентриковим по відношенню до колії візка. При жорсткому підвісі траверси на поворотній рамі монтується шахта з закріпленими напрямними, в яких переміщуються вертикальні штанги траверси з вантажозахоплювальними елементами. Завдяки цим штангам траверса не отримує сильного розгойдування при несталому русі. До цієї ж шахті, до її консольної майданчику, прикріплена кабіна оператора крана, що забезпечує широкий огляд зони обслуговування. Особливістю конструкції є те, що кранові візки складаються з окремих технологічно закінчених і уніфікованих вузлів-блоків, які скомпоновані з урахуванням широкої взаємозамінності вузлів і деталей. При компонуванні вузлів крана ми беремо до уваги технологічну специфіку виробництва замовника, а також індивідуальні вимоги, відображені в технічному завданні на кран. При виробництві мостового крана з обертається візком ми використовуємо комплектуючі провідних виробників і перевірених постачальників. |